dilluns, 8 de desembre del 2014

Chapeau, Frpzen i altres - Chapeau, Frozen y otros

Fa uns dies que no publico res al blog així que us ensenyaré alguns dels últims pastissos que he fet i més tard posaré una recepta d’un Bundt de poma i anous que tinc al forn.

Hace unos días que no publico nada en el blog así que os enseñaré algunas de las últimas tartas que he hecho y más tarde pondré una receta de un Bundt de manzana y nueces que tengo en el horno.

Chapeau caffè gastronómico

Divendres van inaugurar el Chapeau Caffè gastronomico a Girona i per a celebrar-ho els hi vaig fer aquest pastís reproduint el seu logotip.

La ploma està feta amb gumpaste i pintada amb aerògraf però un cop vaig tenir el pastís acabat em vaig adonar que l’havia posat malament, la curvatura de la punta havia d’anar cap a dins… però bé, vaig decidir deixar-la tal com estava no fos cas que en voler remenar-la gaire es trenqués. La flor és de paper d’arròs 

El viernes inauguraron el Chapeau Caffè gastronomico en Girona y para celebrarlo les hice esta tarta reproduciendo su logotipo.
La pluma está hecha con gumpaste y pintada con aerógrafo pero una vez tuve la tarta terminada me dí cuenta que la había puesto mal, la curvatura de la punta debía ir hacia dentro ... pero bueno, decidí dejarla tal como estaba no sea que al querer moverla mucho se rompiera. La flor es de papel de arroz




Cuinera - Cocinera

Aquest pastís va ser per a una estudiant de cuina que va fer 18 anyets

Esta tarta fué para una estudiente de cocina que cumplió 18 añitos.


Ingress

I aquest va ser per al germà de la futura cuinera.
Ingress és un joc, del que jo no n’havia sentit parlar mai, on has de conquerir virtualment llocs reals.

Y esta fue para el hermano de la futura cocinera.

Ingress es un juego, del que yo no había oído nunca hablar, donde tienes que conquistar virtualmente lugares reales.



Frozen

Dos versions de ninot de Frozen per a un pastís que he preparat per a un curs.

Dos versiones de muñeco de Frozen para una tarta que he preparado para un curso.