dimecres, 4 de juny del 2014

Orquídia - Mario Bros

Cada cop m’agrada més treballar amb flors, feia temps que tenia ganes de fer una orquídia però els talladors que tenia no m’acabaven de convèncer perquè eren una mica desproporcionats, però dies enrera en vaig comprar uns altres i entre tots dos vaig poder fer-ne un joc.

Cada vez me gusta más trabajar con flores, hacía tiempo que tenía ganas de hacer una orquídea pero los cortadores que tenía no me acababan de convencer porque eran un poco desproporcionados, pero días atrás compré otros y entre ambos pude hacer un juego.



M’encanta com va quedar, i sobre tot el color, aquest rosa fúcsia tant intens m’enamora i és que jo sóc molt de colors vius.

Me encanta como quedó, y sobre todo el color, este rosa fucsia tan intenso me enamora y es que yo soy muy de colores vivos



I un cop vaig tenir l’orquídia feta… doncs a muntar el pastís

Y una vez tuve la orquídea hecha ... pues a montar la tarta


Sincerament, era espectacular, tant que quan l'anava a portar em vaig trobar amb una amiga i fins que no li vaig comentar que portava un pastís pensava que era una planta natural.

Sinceramente, era espectacular, tanto que cuando la iba a llevar me encontré con una amiga y hasta que no le comenté que llevaba una tarta pensaba que era una planta natural.


I aquí teniu en Mario Bros

Y aquí tenéis a Mario Bros



Moltes gràcies als que seguiu el meu bloc!

Muchas gracias a los que seguís mi blog!