dijous, 1 de maig del 2014

La bola del món i altres - La bola del mundo y otros

Una sèrie de complicacions de la meva filla i meus m’ha tingut un parell de setmanes inactiva i pràcticament sense tocar l’ordinador però ara que tot es va solucionant us presento alguns pastissos que fa dies tenia pendent d’ensenyar-vos.

Una serie de complicaciones de mi hija y mías me ha tenido un par de semanas inactiva y prácticamente sin tocar el ordenador pero ahora que todo se va solucionando os presento algunas tartas que hace días tenía pendiente de enseñaros.

La bola del món - La bola del mundo


En Xavier és un gran aficionat a la geografia i li agrada molt viatjar, per al seu aniversari la seva família el va sorprende amb aquest espectacular pastís.


Xavier es un gran aficionado a la geografía y le gusta mucho viajar, para su cumpleaños su familia le sorprendió con esta espectacular tarta.



La bola del món està feta amb RKT molt compactat perquè aguantés bé les figures i per als continents vaig imprimir unes siluetes en paper i les vaig utilitzar de plantilles per retallar el fondant.

La bola del mundo está hecha con RKT muy compactado para que aguantara bien las figuras y para los continentes imprimí unas siluetas en papel y las utilicé de plantillas para recortar el fondant.



Les maletes són de pa de pessic de xocolata farcits de culis de maduixa i ganaché de xocolata. Si cliqueu aquí, hi podreu veure les receptes.

Las maletas son de bizcocho de chocolate rellenos de culis de fresa y ganaché de chocolate. Si haceis clic aquí, podréis ver las recetas.



Ioga - Yoga



Autobús



Escut handbol Bordils - Escudo handbol Bordils