dissabte, 2 de març del 2013

Inauguració Lexis - Inauguración Lexis

Ahir vaig anar a la inauguració de l’assessoria Lexis. Amb l’Àngela ens coneixem, uf… fa un piló d’anys, havíem treballat juntes quan en teníem vint i pocs, i junt amb la Fina al llarg dels anys ens hem anat trobant de tant en tant per explicar-nos batalletes.

La festa d’inauguració la va fer en un vaixell restaurant que hi ha al port de Palamós i com que tenia ganes de portar-li un detallet que més adient que fer-li un pastís.


Ayer fui a la inauguración de la asesoría Lexis. Con Ángela nos conocemos, uf ... hace un montón de años, habíamos trabajado juntas cuando teníamos veinte y pocos, y junto con la Fina lo largo de los años nos hemos ido encontrando de vez en cuando para contarnos batallitas.

La fiesta de inauguración la hizo en un barco restaurante que hay en el puerto de Palamós y como tenía ganas de llevarle un detallito que más adecuado que hacerle un pastel.


El pa de pessic era de xocolata i de farcit portava un culis de maduixa i ganache de xocolata. 
A l’Àngela li agraden les flors i també les puntes i per això vaig aprofitar per fer-li la decoració del pastís amb els dos elements que combinen molt bé.

El bizcocho era de chocolate y de relleno llevaba culis de fresa y ganache de chocolate.
A Ángela le gustan las flores y también las puntillas y por eso aproveché para hacerle la decoración del pastel con los dos elementos que combinan muy bien.




Àngela molta sort en aquest nou repte!

Àngela mucha suerte en este nuevo reto!