dijous, 7 de febrer del 2013

Curs de flors de Maria Isabel Fabelo - Curso de flores de Maria Isabel Fabelo

Avui us haig de donar una notícia que em fa molta il·lusió:
el dies 13 i 14 d’abril al taller de Sucre Glacé tindré el privilegi de la visita de Maria Isabel Fabelo que donará dos cursos de flors. 


Hoy tengo que dar una noticia que me hace mucha ilusión:
los días 13 y 14 de abril en el taller de Sucre Glacé tendré el privilegio de la visita de MariaIsabel Fabelo que impartirá dos cursos de flores.





Bouquet: El curs serà de 8 hores repartides en dos dies, les flors del ram que realitzarem seran una orquídia cymbidium, fresias, anemones i fulles d'heura. Es treballaran pètals i fulles enfilats de forma individual i posteriorment muntarem del ram.

Bouquet: El curso será de 8 horas repartidas en dos días, las flores del ramo que realizaremos serán una orquídea cymbidium, fresias, anémonas y hojas de hiedra. Se trabajarán pétalos y hojas alambrados de forma individual y posteriormente armado del ramo.



Peònies: Aquest serà el segon curs, farem una peònia oberta, amb cadascun dels seus pètals enfilats, un capoll, que és el punt de partida d'una peònia tancada i les fulles de la peònia. En aquest taller s'aprèn a treballar els pètals per donar-li moviment i que tinguin un efecte més natural. Pintat de fulles i pètals amb pintures en pols i muntatge de la flor. El mateix que l'anterior serà de 8 hores repartides en dos dies

Peonías: Este será el segundo curso, haremos una peonía abierta, con cada uno de sus pétalos alambrados; un capullo, que es el punto de partida de una peonía cerrada y las hojas de la peonía. En este taller se aprende a trabajar los pétalos para darle movimiento y que tengan un efecto más natural. Pintado de hojas y pétalos con pinturas en polvo y armado de la flor. Lo mismo que el anterior durara 8 horas repartidas en dos días

Si esteu interessats en fer aquests maravellosos cursos podeu demanar informació a sucreglace2012@gmail.com

Si estais interesados en hacer estos maravillosos cursos ppodeis pedir información a sucreglace2012@gmail.com