dimecres, 20 de febrer del 2013

Acaramelada

Avui no us parlaré ni us ensenyaré cap pastís, avui us vull parlar de la Maria José, coneguda en el món blocaire com Acaramelada.

La Maria José va ser de les primeres seguidores que vaig tenir al bloc i des de llavors que jo segueixo el seu, i haig de dir que una de les coses que em va sorprendre d’ella és que hi hagi la quantitat de comentaris que hi hagi a les seves entrades sempre les contesta totes, i penso que això diu molt d’ella.

La Maria José té una germana, l’Ana Rosa, que és l’autora de les fantàstiques fotos que podeu trobar al bloc, i un dia aprofitant que la Maria José era fora ens va explicar la història de la seva germana:

la Maria José té dos fills bessons i un d’ells és autista. Nom puc ni imaginar-me com a mare lo dur que deu ser quan al teu fill li diagnostiquen una malaltia d’aquest tipus. Però la Maria José és una dona lluitadora i des de aquell moment, junt amb el seu marit, es van bolcar en els seus fills i en tirar endavant amb la malatia.

Fa molt poc va inaugurar a Madrid una botiga on s’hi poden trobar estris de fondant, galetes, cupcakes, tallers… i ara junt a la seva sòcia, que també té una filla amb TEA, han engegat un gran projecte:


i a partir d’aquí que us ho expliqui ella: http://www.acaramelada.com/2013/02/nuestro-proyecto-tea-time.html

Aquest és el meu petit gra de sorra, compartir amb vosaltres aquest gran projecte.

Molta sort Maria José y Mabel!


Hoy no os hablaré ni os enseñaré ninguna pastel, hoy os quiero hablar de María José, conocida en el mundo bloguero como Acaramelada.

María José fue una de las primeras seguidoras que tuve en el blog y desde entonces que yo sigo el suyo, y tengo que decir que una de las cosas que me sorprendió de ella es que haya la cantidad de comentarios que haya en sus entradas siempre las responde todas, y creo que esto dice mucho de ella.

María José tiene una hermana, Ana Rosa, que es la autora de las fantásticas fotos que podéis encontrar en el blog, y un día aprovechando que María José estaba fuera nos contó la historia de su hermana:

María José tiene dos hijos gemelos y uno de ellos es autista. No me puedo ni imaginar como madre lo duro que debe ser cuando a tu hijo le diagnostican una enfermedad de este tipo. Pero María José es una mujer luchadora y desde ese momento, junto con su marido, se volcaron en sus hijos y en salir adelante con la enfermedad.

Hace muy poco inauguró en Madrid una tienda donde se pueden encontrar utensilios de fondant, galletas, cupcakes, talleres ... y ahora junto a su socia, que también tiene una hija con TEA, han puesto en marcha un gran proyecto:



y a partir de aquí que os lo cuente ella: http://www.acaramelada.com/2013/02/nuestro-proyecto-tea-time.html

Este es mi pequeño granito de arena, compartir con vosotros este gran proyecto.

Mucha suerte Maria José y Mabel!



1 comentari:

acaramelada ha dit...

Gracias por tu cariño y apoyo fundamental para nosotras siempre. Un precioso post, que nos emociona...Un besoooo