dimarts, 17 de juliol del 2012

Bandera anglesa



A vegades quan em proposen un pastís em passo dies i dies fins que no trobo una idea lo suficientment atractiva com per fer-la de fondant, aquest cop el tema del pastís havia de ser la bandera anglesa amb un 40.
La bandera anglesa… bé, era relativament fàcil perquè només havia d’imprimir-ne una i copiar-la, però el 40, uf! no tenia gaire clar com fer-lo fins que vaig llegir el blog de Puckycakes on explica de manera detallada com es poden fer figures i estructures amb arròs inflat (Krispies) i “núvols”, o el que en el món del fondant s’anomena RKT (Rice Krispie Treats); si doneu una ullada al seu blog veureu quines obres d’art que fa.

Un cop vaig tenir el número 40 fet amb motlles de números el vaig folrar de fondant i els vaig pintar amb el tint comestible que utilitzo per tenyir el fondant.


El drapejat vaig pensar que li donava un toc més elegant al pastís i la idea la vaig treure d’una plana fantàstica, CentralCake, on la gent hi penja els seus dissenys de fondant i és un lloc perfecte per agafar idees.

El pa de pessic és de xocolata farcit de Swiss meningue Buttercream de xocolata.

Adéu-siau i fins el proper pastís!












2 comentaris:

Unknown ha dit...

Por fuera una pinta barbara, pero por dentro...ya para morirse con ese chocolate que casi puedo oler desde aqui, a pesar de que de esta tarta ya no queden ni las raspas...seguro. bss Acaramelada

Sucre Glacé ha dit...

Gracias Maria José, yo también espero que les haya gustado. Porque las tartas de fondant aunque sean bonitas por fuera también queremos que sean sabrosas por dentro.