dijous, 3 de maig del 2012

Roses per Sant Jordi

La Cris i en Xavi es van casar dissabte passat i una setmana abans del casament i aprofitant que l’endemà era Sant Jordi els hi vaig fer un pastís amb tot de roses blanques i vermelles



Em va costar una mica trobar la manera de fer la composició amb les roses entre altres coses perquè els hi vaig donar una capa extra de tint perquè tinguessin un color més vermellós i no vaig preveure que necessitava més temps perquè s’assequessin, però… al final penso que va quedar prou bé i el plat vermell li donava molt de contrast al blanc del fondant. Les boles del voltant del pastís són anissos.


Com que anava una mica justa de temps el pa de pessic el vaig fer amb un preparat de xocolata de la Nestlé. El farcit que hi vaig fer el podeu trobar al blog de la Mariló, però vaig canviar la melmelada de maduixa per un culis que potencia molt més el sabor de maduixa.