dimecres, 2 de maig del 2012

Dia molt especial!

Avui és un dia molt especial perquè obro per primera vegada un blog i si us dic la veritat com que sóc una mica novella en això dels blogs segurament els primers dies aniré fent canvis fins que trobi un disseny que m’agradi.

M’ha costat molt decidir quin nom li posava al blog perquè molts d’ells no estaven disponibles però al final i amb l’ajuda d’una companya de feina vaig decidir-me per Sucre Glacé ja que la base del fondant és el sucre de llustre o sucre glacé

Això de decorar pastissos ha sigut una cosa sobtada i potser una mica tardana però molt divertida. El món del fondant el vaig descobrir de casualitat buscant una recepta de magdalenes amb cara de conill per a una exposició oral que tenia que fer  la meva filla a classe d’anglès  i des de el primer moment vaig quedar absolutament captivada per les meravelloses decoracions que vaig anar trobant.

Em vaig dedicar molts dies a buscar per internet i com més planes mirava més ganes tenia de provar aquest món fantàstic del fondant i així vaig començar a buscar algun curs. Al principi, no en trobava cap a la meva ciutat, que si Màlaga, que si Madrid… bé em vaig plantejar anar a Barcelona però finalment en vaig trobar un a Girona i així vaig començar la meva aventura amb el fondant, amb l’Ali i l’Omar de «Minana, dolces temptacions»,  i aquest és el resultat del meu primer pastís amb fondant… haig de dir que amb la cara de la nina vaig necessitar una mica d’ajuda i algun retoc però vaig sortir molt contenta del resultat i a la meva filla li va agradar molt.



1 comentari:

JUDITH ha dit...

aquest matí he vist els originals delsdos primers, flors grogues i blaves.... GENIALS